I natt har jag hostat som en tokig…stackars stackars Robert som säkert inte fått mycket sömn, tur att han är hemma och studerar idag och inte är ute i trafiken och jobbar.

Jag som egentligen skulle suttit i förhandling idag bytte med min kollega för jag vågade inte sitta i rättegång och hosta som en tokig. Speciellt inte eftersom jag är lite nybörjare (eller egentligen inte nybörjade längre) och rädd att göra fel osv osv. Hoppas jag kan ta en förhandling i nästa vecka istället.

Igår på träningen var jag klok. Jag bytte om och joggade i någon minut men sedan klev jag av eftersom jag kände att kroppen inte var redo för mer träning än så. Istället tog tränaren mitt individuella samtal med mig när övriga i laget tränade. Det var ett bra samtal, han hade bra tips och åsikter och vi var nog på samma spår när det gällde mig och min framtid osv. Vi hade samma syn på mig helt enkelt. Framförde några saker som han lyssnade bra på och jag fick veta att han hade mig i åtanke när det gäller A lag numera då han tycker jag visat detta på träning och match. Tyvärr blev jag sjuk och därför kunde han ej ta ut mig förra helgen. Var förvånad över att vi hade ett sådant bra samtal då han kommit i konflikt med flera andra spelare- Skönt! Nu hoppas jag bara på att det löser sig för andra i laget som inte mår så bra just nu.

Försöker just nu spara pengar och blev glad över lönen igår som innehöll en extra 1000-lapp (eller egentligen inte, något som min arbetsgivare var skyldig mig men som jag trodde att jag redan hade fått), så denna månad blir det snålt för att sedan kunna ha råd med kroatien semestern.