Igår efter träningen lyckades både jag och Robert somna på soffan…och det framför min absoluta favoritserie, Criminal Minds… Vi var sååå trötta…jag pallrade mig in till sängen men Robert var tvungen att sätta sig framför datorn och plugga någon timme till…stackarn.

Är det någon mer än jag som fastnat totalt i Criminal Minds, den serien är favoriten…andra serier som jag mer än gärna ser är ”Brottskod försvunnen” och ”Dexter”. Just nu är det bara repiser som sänds av dessa serier…jag bara väntar och väntar på nya avsnitt…..

Redan igår sa jag till på jobbet att jag tänkte använda min friskvårdstimme på morgonen idag. Jag ville gå förbi gymmet innan jobbet…Ääälskar när man tränar på morgonen…men det är svårt och komma upp….I morse blev det ett ok pass på gymmet iaf…sen upp och duscha och äta frukost och sedan en promenad till jobbet, promenaden tog nästan 30 min.

Träningen kändes jättebra men när jag nästan var framme på jobbet började det kittla i halsen, och nu gör det ont ont…och jag har huvudvärk…Var kom det ifrån. SUCK. Aja tur iaf att det inte är någon fotbollsträning ikväll.

Är lite besviken att våra bygga hus planer har saktat ner mer och mer …och i princip stannat. Jag vill verkligen men eftersom Roberts engagemang är lika med noll så kanske inte han vill lika mycket. Han säger att han vill men att han har för mycket annat att tänka på med plugg och praktik men men, det är iaf säkert nu att det tidigast blir nästa år som bygget drar igång. Jag vill sååå gärna så håll tummarna för att Robert vill också…att det är som han säger, att han har massa annat att tänka på just nu bara.