Idag är det en helt vanlig fredag för mig. Upp …morgontrött som vanligt…duscha…..gröt….lite vitaminer…blåsa håret…lite bättring av facet….springa till bussen…..så nu är jag på jobbet….Vi är inte så många här idag men det kommer vara mycket och göra …iaf på min rotel.

Nästan alla andra förutom de på mitt jobb, är lediga idag. Mina föräldrar är på landet…Robert är hemma, min syster är ledig och tjejerna i fotbollslaget pratade allihopa om massa skojsigt som de skulle göra idag när vi sågs igår på träningen. Aja det är väl bara att gilla läget….

Som alla fredagar…nästan, så ska tjejorna här på jobbet äta suschi…har blivit vår fredags grej…som jag gillar… A LOT. Har inga planer för helgen mer än att garderoben med vanliga kläder och den med träningskläder skall rensas ur, sen skall vi nog försöka olja in våra utemöbler också, det är verkligen dags.

Igår var det träning på fm på gymmet…bara degande hemma resten av dagen tills dess att det var träning med laget på em. På kvällen blev det film med Robert…mys pys…Vi såg National Treasure 2…tycker verkligen om sådana filmer…älskade Indiana Jones när jag var yngre och har tyckt om båda dessa filmer…jag bryr mig inte att de är overkliga och så…älskar ledtrådar och gamla saker….så jag gillade denna film…längtar redan efter att få se 3:an

På söndag är det A lags match men jag är inte uttagen …än…. han skulle kalla 1-2 spelare till under dagen idag eller i morgon…. B laget spelar inte förrän nästa fredag…… Efter förra B lags matchen hade tränare givit mig extra eloge i det referat som han lägger in på vår hemsida…det var kul….hoppas han ger mig chansen i A laget nu bara.

trevlig helg alla!