Idag är ingen bra dag. Vaknade flera gånger i natt, av ont i knät, Robert som snarkade och dunsar från gymmet (ja vi har börjat bli störda igen de senaste veckorna, suck). Så i morse när väckarklockan ringde ville jag verkligen inte gå upp. Började dagen med ett träningspass hos snygging-sjukgymnasten Ola. Promenerade iväg alldeles för sent till jobbet (tar sådan tid att gå hos sjukgymnasten) och är helt oinspirerad till allt idag…bläää.

sovande klocka

Festen gick superbra i lördags iallafall och min outfit + tatuering blev bra. Anita som målade tatueringen fick välja vilken bild hon skulle måla och det blev nr 2 i tidigare inlägg. Hon målade och fixade i nästan 2 timmar och det blev superduper bra!

Tatueringen

På fredagskvällen kom jag och Robert på vad han skulle klä ut sig till- Iprenmannen. På lördag morgon köpte vi tyg och sedan sydde jag hans outfit på några timmar, det blev faktiskt riktigt bra. De flesta på festen var jättebra utklädda och jag hade en jättetrevlig kväll. Bilder kommer senare i veckan.

iprenmannen

Igår var jag och träffade ett flickfotbollslag som hade träning. Jag har blivit tillfrågad att vara hjälptränare i deras lag och jag har nog bestämt mig för att jag vill vara det. Tjejerna är 10 år gamla och anledningen till att jag hamnat just i detta gäng är för att jag arbetar tillsammans med en av tjejerna i lagets mamma (som också är lagledare).

fotbollstränare

Jag har tänkt försöka mig på att träna och spela fotboll själv också (så fort jag tränat upp benet och knät tillräckligt) men för att underlätta när jag skall sluta med min egen fotboll tänkte jag börja lite lätt med att vara tränare…. Vi får se hur det går. Skulle gärna tränarutbilda mig senare.

