….tiden går så fort. I helgen är det redan första advent och julälskare som jag är ser jag fram emot att pynta i helgen och tända ljus och kanske hinna med ett lussebak. Sedan är det måndag igen och den 1 december, då är det bara 3 arbetsveckor kvar tills dess att jag är ledig i TVÅ ½ vecka, sååå skönt!!

ljusstake-advent

På torsdag nästa vecka skall jag vara ledig på eftermiddagen för att shoppa julklappar. Jag och Kicki skall åka till något centrum för att hjälpas åt att hitta de perfekta julklapparna 🙂 DEt ska bli trevligt!

julklappar

Idag ska jag få behandling. Jag ska gå till någon super sjukgymnast/naprapat, lillasyrran har ordnat. Han skall tydligen kunna se på min hållning och sättet att gå på hur och vad som är fel i min kropp. Jag hoppas han ger mig en lösning på hur jag skall göra med min onda svanskota och med min nacke som jag ofta har ont i. Vi får se.

sjukgymnast

Jag har fortfarande ont och kramper i magen samt illamående. Värst är det på förmiddagarna. Jag känner som jag nämnt tidigare igen symptomen från när jag hade magkatarr för ett par år sedan. Jag måste sänka tempot och när jag vilar så måste jag hitta ett sätt att slappna av.

ont-i-magen