Ha ha…det verkar vara min filosofi denna vecka. Har först occh främst jobbat över varje dag denna vecka, ibland bara en halvtimme men för det mesta mer än då….sen när jag har kommit hem har det varit att sätta sig framför datrn hela kvällen, och fixa inför turneringen som är i morgon… har inte kommit i säng före tolv en enda kväll denna vecka…utan snarare ett …eller senare..snark…men men det går ändå! Dessutom är det ingen som tvingar in mig i sådana här saker…det är helt frivilligt.

Det är så mycket som skall klaffa…är jätte nervös…hopaps det blir lycckat. Jag vet iaf att JAG har gjort allt i min makt för att göra detta lyckat….så det så…. Telefonen gårr het både på dagarna och kvällarna. Idag måste jag sno 10min av arbetstiden och ringa huvuddomaren ang några regelförändringar.

Ikväll skall alla som arbetar med turneingen ses och förbereda inför imorgon…så tyvärr ingen idol….buhuuuu men men…tur att det finns repriser.

I morgon är det hämtning klockan 07.30 för att jobba OCH spela hela dagen fram tills klockan 19.30 ….

Nä nu är det dags att börja jobba.

Ber alla hålla några extra tummar för mig under lördagen så att allting går vägen i turningen.

Sen är jag givetvis glad att det är helg också….